Merhaba çocuğum 3 ay 21 günlük. Üç ay kontrolünde 6400 kiloydu. Üçüncü haftasında grip başlangıcı gibi olduğundan doktora götürdüm. Üç hafta geçmesine rağmen hiç kilo almamış. normalde istediği zaman emziriyorum. sadece bu ay uyuma süreleri uzadı. Bir de normalde emme süresi 5 dk bile düştü . Bazıları yazmış 5 dk da emebilir çocuk ağlamıyorsa, diye herhalde dedim. Kuvvetli emiyor. Biraz dikkati de dapınıklaştı .Memeden süt geliyor , sağımdada. Hani belki saçma gelecek ama boya gitmiş olabilir mi, emme süresi düşük mü, enfeksiyondan dolayı kilo almamış olabilr mi. Siz nasıl emzirme yapıyorsunuz .Asıl sorum ise çocuk aç olsa kesin ağlar değil mi uyanıksa ?