Selam kızlar. Çok aşırı kabızlık sorunum olduğu için BT Enema lavman kullanmak zorunda kaldım. Prospektüsünde ilk 24 saat süt atılmalı diyor. Fakat doğumdan önce lavman yapılmıştı ve hemen emzirmiştim doktor herhangi bir şey söylememişti yapılan lavmanlar farklı mı oluyor? daha önce bu lavmanı kullanan var mı? Emzirme konusunu ne yaptınız. Doktoruma sordum ama net bir cevap vermedi