Günaydın hanımlar
Çok post görüyorum öksürük ile ilgili yardımcı olmak açısından faydalı olur diye düşünüyorum
1 çay kaşığı zencefil
1 çay kaşığı tarçın
1 çay kaşığı karabiber
Biraz bal ve limon
Karıştırıp içirin. Anında keser öksürüğü
1 yas sonrası cocuklarınızda veya kendinizde kullanabilirsiniz
Balgamlı öksürük için;
1 adet soğanı soyun
Ortadan ikiye kesin
Orta kısımlarına bolca bal dökün ve ters cevirin
En az 4 saat en cok 1 gece beklesin
Suyu salınca içirin
Yine 1 yas sonrası içebilir.
Balgamlı öksürükte cok etkilidir
Ayrıca; haftada 1 kez uyguladığım cocuklara sarımsak kürüm var.
Kac ay oldu hiç hastalanmadı üçüde
3-4 diş sarımsak bıcakla kesin( rendelemeyin)
Biraz bal ve limon katın
1 yemek kaşıgı içirin
Antibiyotik görevi görüyor
6 aylıktı o zaman cocugum kücüktü
Kücük bebeklere ne uygularız derseniz öksürük için.
Bol bol ılık su boğazları yumuşuyor cok iyi geliyor ve biraz ıhlamur verebilirsiniz
Muhakak yogurdun veya yemegin içine sarımsak katıyordum ama çiğ olması lazım
Yanii yemek piştikten sonra olmalı sarımsagı bıcakla kesin ( rendelemeyin )
‘’Ocakta yemek kaynarken sarımsak katmayin bu sekilde faydası olmuyor’’
Sarımsak zeytinyağ kürüde yapın dursun bi köşede zararı yok
6-7 sarımsak kesin ufak ufak
Bolca zeytinyağ üzerini geçecek kadar
Ufak kavanoza doldurun dursun
Ateş ve öksürükte bebegin ayagın altına sürüp ince corap giydirin
( bazı anneler tahriş etti diyen var ) kontrollu yaparsınız. Sarımsagı değil zeytinyağını sürmeniz lazım.
kesinlikle 3 cocugumda cok etkili bunlar aylardır hastalık ilac girmez eve.
Varsa sizinde bildikleriniz paylaşalım ki bilgilenelim