Merhabaa annelerim kızım 8 aylık bundan 2-3 ay öncesine kadar kilosunu kafama çok takıyordum ama sonra stres ve üzüntüden dolayı ufak bir nöbet geçirince takmamaya başladım ama başından beri hep yeme sıkıntımız var yani doğduğunda da iştahlı bir bebe değildi hala da öyle şu an kilosu 9.200 boyu 74 cm doktor boyu uzun dedi ama emin değilim kilosu boyuna mı gidiyor anlamıyorum yani bakıyorum kızım ile aynı bebelere gayet tosunlar kızımı ne zaman biri görse ayy zayıflamış yüzü baya çökmüş diş çıkarsın toparlar diye söyleniyorlar, bu arada alt iki dişimiz 6. Ayda çıktı üst iki dişte bir hafta önce, her neyse kızıma nasıl sağlıklı bir şekilde kilo aldırabilirim ek gıda ile aramız iyi değil bizim yediklerimizden yemek istiyor ama pütürlü tanecikli yemekte de zorlanıyor genelde hep ona özel şeyler yapıyorum her öğününde