Sibel_33 yok canim hayir biri yeterli zaten göğüs ucunu koruyor bu. Benim göğüs ucum hiç yara olmamıştı. Hem de akan sütlerim hiç Boşa gitmemişti ben 6 Aydan fazla taktım onları ve düşün yazın o sıcağında hiç çıkarmadım. Her sutu içinden boşaltmamda yıkayıp kurutup tekrar taktım. Çok faydasını gördüm ve çok kişinin kullanmasına da vesile oldum sende al gerçekten çok memnun kalacaksın 😊🙏🏻