17 günlük bebeğim 2-3 gecedir uykuya dalmakta zorluk çekiyor. Gündüzleride oluyor ama geceleri daha fazla oluyor. Karnını doyuruyorum gazınıda alttan üstten güzel çıkarıyor. Kakasınıda ilk zamanlar günde 7-8 kez yaparken bu aralar 2-3 kez yapmaya başladı çişi ise 7-8 kez yapıyor bu sefer.
Her neyse konuya gelecek olursak bebeğimi yatırıyorum uykuya daldı diyorum 1-2 dakika sonra başlıyor kıpır kıpır hareketlere suratı kızarıyor sinirleniyor. Ne yapmam lazım ? Gaz sancısı olabilir mi ? Alttan üstten güzel çıkarıyor gazını