Kızlar dün gece bebeğimin balonundan en alt tarafının hafif şiştiğini fark ettim dokunduğumda elime küçük beze gibi birşey geldi çok korkuyorum inşallah kötü birşey olmaz 😔
Doktor randevu bulmaya çalışıyorum hemen hastaneye götürmem gerek çok korkuyorum 😩