Merhaba, bir şey danışmak istiyorum 🙏🏻 Ben her regl dönemimde psikolojik olarak o dönem başlayana kadar çok kötü oluyorum ve yaz kış fark etmez bademciklerim şişer bildiğiniz grip gibi hasta oluyorum. Sürekli olup doktora gitmeyi hep ihmal ettim. Böyle olup doktora gideniniz oldu mu? Nasıl bir yol izleniyor