Aksoylu24 brgl310 bende yeni başladım kullanmaya memnunum. Gece pek takmadım. Gece molfix kullanıyorum gündüz de bebem natural sleppy falan kullanıyorum
lamiakus Valla ben indirim vardı diye aldım. Normalde sleepy kullanıyorum. Bezin dokusu yapısı çok güzel. Lastikleri kesmiyor çiş sızdırmıyor. Ama dün kakasını yaprı sızdırdı hemde cok fazla yapmamıstı. 2 gündür kullanıyorum