Bebeğim 5 aylık 5 aydır anne sütü ile besleniyor dün gece çok hasta olduğum için evde olan mamadan yaptım verdim hiç aklıma tarihine bakmak gelmedi bile o mamayı içtikten beri sürekli ağlıyor kendini sıkıyor iki gündür çok perişanım yaşayan var mı kizlar