Anneler merhaba bebeğimin odasını ayırmaya karar verdim 3 saattir uğraşıyorum emzirdim beşiğine koydum uyumadı salladım beşiğine koydum uyumadı kucağımda uyuyor şimdi de gündüzleri odasında yatırıyordum odasına alışkın, geceleri beşiği bizim odamızdaydı yani beşiğine de alışkın nasıl uyku eğitimi vericem 15 aylık desteksiz bir anneyim ne yapacağımı şaşırdım gündüz ayrı gece ayrı yoruluyorum fikirlerinizi bekliyorum