Merhaba
29 aylık bi oğlum var yaklaşık bir haftadır her gece farklı saatlerde uyanıp ağlıyor sinirleniyor vuruyor eliyle bi yerleri işaret ediyor tüm odaları geziyoruz çığlık çığlığa çok zor sakinleştiriyorum bazen 1-2 saati buluyor en son 20 aylık olduğunda da yaklaşık 2 ay süren gece ağlamaları olmuştu. Aynı durumda olan var mı dönem dönem çocuklarda bu şekilde uyku sorunu oluyor mu ? Zaten gece deliksiz uyuyan bi çocuk hiç olmadı ama uyanınca sallar uyuturdum şimdi ağlamaları çok yoruyor 1-2 haftadır gündüz de sorun yaşıyoruz çok hırçın tam 2 yaş sendromu zirvesinde tecrübesi olanlar akıl versin lütfen 🙏