Kızlar bebeğimde 40 ı çıkmadan bile yüzünde sivilce gibi minik şeyler vardı kızarıkllar sonra bunlar geçti mukuslu kaka var 2 haftadır ama hep değil arada sonra kusma olayı bizde hep vardı emziriyoeum ama kilo alımı iyi çok şükür sadece bu ay 3. Ay bitti kilo alımı normal ama önceki aya göre azalmış doktor çizelgesi iyi dedi ama benim içim rahat değil süt alerjisi olabilir mi dedim şimdilik gerek yok teste iyi dedi ama ben yine de bi denemek için süt diyeti yapsam mı belki de var illa kaka da kan görecekler bilmiyorum