Bebeğim dönerek yataktan düştü ve ağlamaya başladı yaklaşık 15 dakika ağladı sonra sakinleşti biraz emzirdim emdi elma verdim somurdu oyuncağını verdim oynadı ama yinede çok korkuyorum kusma bilinç kaybı gibi şeyler yaşamadım ama çok korkuyorum sizde yaşadınız mı bir şey olur mu