Sedmom uyku egitimine karsi bir insan degilim ama kolik donemlerinde o kadar agladi o kadar aci cekti ki simdi sadece gulumsesin istiyorum. Yani ben benceremedim. Becereni de tebrik ederim oglum hala kundakta ve sallanarak uyur ayrica pis pis sesiyle . O zellikle disardayken cok zorlaniyorum uykusu gelince ama onu da bi sekilde hallediyorum. Kundak yapip kucagimda salliyorum elimde telefon pos pis sesi 😀 millet bakiyor mesela hic aldiris etmiyorum. Benim oglum oyle uyumak istiyor cunki. Hani diyorlar ya onlari siz alistiriyorsunuz diye. Ben buna da katilmiyorum mesela. Ben bir ton uyutma yontemi denedim ve kendi arasindan sectikleriyle ugudu. Oglum ilk uc ay kendini hic kundaklatmadi mesela. Dorduncu ayda kundakla uyumayi secti. Ben lousalikta terapi bile almak zorunda kaldim . Onun bir birey oldugunu bir bitki olmadigini birseylerden hosnut olup birseylerden olmayacagini kendime kabullendirdim mesela. Simdi soyle soyleyeyim sen onun yataginda kendi ugumasini istiyorsun ama o sana ihtiyac duyuyor. Birde emin ol emekledikten sonra seni falan istemiyor. Surekli saga sola dogru apalayip bir yerlere tutunmaya calisiyor bu kez sen arkasinda geziyorsun dustu mu birseyi agzina mi aldi diye. Yani bugunlerinin tadini cikar canim. Ve her bebegin gelisimi farkli ilerler. Cok hizli gelisim gosteren cocuk anneye zarar 😀 koligiydi disiydi emeklemesiydi ayaga kalkmasiydi derken 7 aydir soluklanmadigimi hissettim. Rabbim omurlerini uzun eylesin