3 bucuk aylık ama gece uykusu çok kotu kırkı çıkar düzelir dediler yok uyku düzeni vermeye çalışıyorum olmuyo her şeyi denedim 4.ayda ver dediler ama bilmiyorum hala uyumadı emzirerek uyuyor geri uyanıyor doymuyo diye mama verdim ama yine uyumuyo sabah 5i buluyor uyuması ve öğlene kadar da acıkınca uyanıyor sonra geri uyuyor bu sefer ben de uyuyamıyorum sütüm azalıyor gibi uykusuzluktan siz nasıl uyku düzeni verdiniz bi de diş için erken değil mi sanki agzı akıyor sürekli ilk bebeğim ve ben çok amatörüm :((