Merhaba hanımlar benim biri üç biri bir yaşında iki çocuğum var.Büyük küçüğü o kadar çok kıskanıyor ki.Bir sene oldu kardeşine hiç ama hiç alışamadı..Sürekli dövüyor,yere itiyor,gözünü oymaya falan çalışıyor.Hep güzel güzel konuşuyorum hep olumşu yaklaşıyorum bazen kızıyorum ama ne yaptıysam fayda etmiyor.Pedagoğa da götürdük nafile.Artık büyük çocuğum tırnak yemeye ve gece uykusunda diş gıcırdatmaya başladı çok stresli olduğunu görüyorum ikimiz özel birlikte vakit geçiriyoruz,oyun alanına götürüyorum ama yok yok yok hiç bir çözüm bulamadım.Büyük kreşe gidiyor artık eve geleceği saat strese giriyorum çünkü gelir gelmez küçüğün yanına koşuyor yüzünü tırnaklıyor bugün yüzünü boydan boya çizdi o kadar yoruldum ve bunaldım ki sürekli ama sürekli tetikteyim..ben yaşları yakın olsun beraber büyür birbirlerinin en yakın arkadaşı olurlar diye düşünmüştüm ama imkansız sanırım