Afro-dit 23 aylık kızımı emzirmeyi bıraktım bugün hiç emzirmedim ama uyutmak çok zor oldu 1 saat ağladı bende çok üzüldüm aramızda ki bağ kopmuş gibi oldu 🥺 ağlama krizlerini nasıl durdurabilirim nasıl yaklasmam lazım fikirlerinize ihtiyacım var kızlar