Merhaba anneler, kızım 27 aylık oldu, artık zmani geldi azaltarak yavaş yavaş bitirmek istedim olmadı. Emerek uyuyor bir de. Son çare sabır taşı deneyeceğim. Ama o emmek isteyip de iğrenecek, ememeyecek ben çok üzülüyorum. Yavrumu kucağımda emzirirken düşünüyorum gözlerim doluyor, içim sızlıyor. Kucağımda ne güzel bakıyor bana emerken, bizim bağımız, yavrum seviyor. Napicam ben benim için de çok zor olacak 🥺