Ikrazumra19 gerçekten çok rahatlatıyor insanı hamileyken zaten olmuyorsun insan olmayacağım diye seviniyordu ama doğumdan sonra artık olmak için sürekli bekliyorsun , şişliği ayrı etkiliyor sinir yapıyor mesela bende olmayınca şuan kuş gibi hafif hissediyorum :)