Benim oglumda 33+4de doğdu, 1 aylıkken gittik rop muayenesine, doktor bize acılı bir işlem değil ama gözünün içine ışık tuttuğum için ağlıcak dedi öylede oldu çok ağladı.2 göze damla damlatılıp bir aletle iyice açıp öyle bakılıyor göz damarları gelişmişmi diye, sizinde eğer ultrasonda 37 hafta gözüküyor ise ondandır, çünkü 37 hafta geç dönem prematüre kabul ediliyor, bir zararı yok içiniz rahat eder en azından