motherisbackk bak mesela geçen hafta cuma günü oğlum 6 yaşında babaannede geldik babaannesi babanın evine git de oğlum annene dedi benim oğlan da dedi akşam oldu anne ben seninle uyumak istiyorum dedi ben babamın evine gideceğim bana anne deme küstüm dedim🤣🤣 anne şaka yaptım kurbağa hanım falan diye gönlümü almaya çalıştı bunlar normal şeyler başkasını görünce tabiki onu tanımaya çalışacak büyüyecek de oğlum de kızım diyecekler diyecek sevmiyor mu sence beni oğlum? Seviyor ameliyat oldum dikis aldiracagim anne aldırma ölürsen kim bize bakar biz sensiz ne yaparız diyor ölme anne diyip duruyor her yıl bir kitle aldirdigim için korkuyor kuzum bizde babasıyla telefondan konuşuyoruz şehir dışında babaannesi diyor annen ameliyat oldu şu oldu bu oldu kendini yanlış düşüncelere sokma benimki şımarık bir çocuk ikiside ama sevgileri bambaşka evladın o senin her zaman her koşulda sever sende seversin o bağ karnında başladı