motherisbackk benim düşüncem şu yönde
Başta özlem duygusu
Hayır kelimesini en çok bizden duyuyorlar
Yemek istemediğinde biz yemelisin diyoruz
Gün içinde 9 saatin tamamında enerjimiz yüksek olamaz bu bebeğimize yansıyor.Ya da yemek yapmak için vs de olsa yanından ayrılıyoruz yani onları kızdırıyoruz :)
Ama baba işten geliyor özleşmişler zaten full enerjiyle bebişi eğlendiriyor.
Genel olarak sebeplerin böyle olduğunu düşünüyorum.Kızım 8 aylık bana gelmediği olmuyor ama babaya ananeye çok heyecanlı
Benide saatlerce görmese aynı olur diye düşünüyorum