Merhaba kızlar benm oglum 6 aylık doğduğundan beri sol gözünde yaşarma var göz doktoruna götürdüm gözün alt ve üst damarlarda tıkanıklık var dedi göz masajı verdi hergun 40 50 defa yapmamı söyledi yaşina kadar eger hala tıkalıysa ameliyat dedi cok korkuyorum masajı bıraktığımda yasarma var masaj yaptığımda yaşarma olmuyor sizinde bebeklerde böyle Bi problem oldumu sonrasında ne oldu bilgi verirmisinz lütfen