Hanımlar geçen hafta oğlumun ağlamasını susturamama sebebiyle doymuyor mu acaba diye düşünürek nöbetçi eczaneden eşime mama aldırmıştım fakat eşim gelene kadar oğlum uyuduğu için de mamayı hiç açmadım. Sütüm yettiği için mamayı kullanmıyorum 1 haftadır duruyor
Kullanan varsa satabilirim 😊