mehmetali_ tutmuyor diye vazgeçmeyin arada verin sulandırilmış pekmeze falan batirin bi kaç kere kizımda almadi 1 ay hiç vermedim beni emsin diye 2. Ay israrci sekilde denedim sadece bazı uykuya gecişlerde aldı hatır işi gibi emiyodu başka emzik denedik onu daha iyi tuttu ama onuda 15gün kadar arada emdi uyurken falan bianda 3 aylikken onuda istememeye başladi heh dedim eyvah birakıyo emziği dahada almaz akillandi artik dedim evde eski emziği vardi başka marka onu taktım agzina şak diye tuttu 3 bcuk aylikken simdi 15 gündür öyle güzel emiyoki 4 aylık şuanda maşallah diyeyim kızima nazar değmesin oluyomuş valla