Ya arkadaşlar bebeğim dogdugunda sağlık ocağı monovit d vitamini verdi gazyapti. bebeğimde mahvolduk onu bıraktık çocuk rahatladı. 1 2 ay ara verdim d vitamine. Ocean aldım kullanmaya başladık 3 buçuk ayligiz bebeğim mahvoluyor tüm gün ıkınma gaz sancılari bırakıyorum rahatlıyor 1 hafta ara veriyorum yine başlıyorum yine aynısı oluyor ne yapacağımı şaşırdım ben artık
Doktora söyledim gaz yapmaz diyor ama kaç kez eşimle denedik yapıyor. Ne yapacağım ben arkadaşlar bı önerisi olan varmı