sebebiyok Biz de özel takipliyiz doktorumuz önerdiği için rota ve menenjitleri yaptirdik menenjitin a tipleri yapilacak ileriki donemde. rotanin tek yan etkisi bir iki kakasinda renk degisimi oldu onun disinda sorun olmadi.
maygirl nimetbilsel hastaliklar cok ewrildi artık.guwenle disari insan icine nasil cikaracaksiniz cocugunuzu…bn rota virusuna yakalanan bi cok bebege sahit oldum..Allah korusun..düşunmeden yaptirilmasi gerekn aşı rota ve menenjit…
lohusaserbeti nimetbilsel rota olup hastanede yatarsak ben çok vicdan azabı çekerim kendimi suçlarım o yüzden bu riski göze alamadım
Merve450303 nimetbilsel Ben bu aşıyı yaptırdım evet kimisi gereksiz falan dedi kendi kendime düşündüm yani çocuğum hasta olduğunda pişman olmaktansa giden para olur kaç paralık şey dedim tabi herkesin kendi tercihi sonrasında pişman olmak istemedim
Aslaniopbenimicin nimetbilsel ben çevremden duyduklarım yeğenlerimde gördüklerim kadarı ile yaptırdım zaten oğlum reflü kolik bir bebek zor geçiyor bir de çocukluğunda hastalansın istemiyorum rota virüse anti iyotikler fayda etmiyor çünkü. Ha grip olur antibiyotik istememekte kullanırız geçirir iyileşir ama rota öyle değiş malesef. Ben yaptırdım o gün huysuzlandı akşamına geçti.
Nobodyyy111 Semanurrr1221 biz de geç kalmıştık benim doktorum 4 ve 6. Ayda yaptı. Sağlık ocağındaki hemşire olmaz dedi. Doktorum ben çocuk doktoruyum benden daha mı iyi bilecek dedi ve yaptı 😂 İnşallah bağışıklık kazanmıştır kızım
eylulguvenir nimetbilsel Yaptırmanızı tavsiye ediyorum. Bi tanıdığım yaptırmadı rotadan çok çektiler. Onlari öyle görünce rota aşısı önceliğim oldu
ilkimnk nimetbilsel eğer bebeğimin yumurta alerjisi olmasaydı yaptıracaktık kesinlikle yapılması gerekiyor bence, aklınızda soru işareti varsa daha önce rota olmuş bir çocuğun ailesiyle konuşun hemen netleşecektir fikriniz
Papatya-eylul88 nimetbilsel bence kesinlikle yaptirmali hem menenjit hem rota biz ilk dozumuzu 3.ayda olduk 2.dozumuzu 5.ayda olcaz.sonra menenjite başlicaz allahın izniyle
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU nimetbilsel kararsızsanız bence bu virüse yakalanmış bebeğin annesiyle bi konuşan neden yaptırmanız gerektiğini daha iyi anlarsınız
Ddddddd01 nimetbilsel bence yaptırın ilk çocuğuma yaptıramamıştım haberim yoktu zamanı geçmişti öğrendiğimde de oğlum rota oldu çok ağır atlattı hastaneye yatırıp damardan beslendi bi kaç gün çünkü ne yese içse çıkarıyordu. 2. Çocuğum oldu ona hemen yaptırdım çok şükür onda bi sıkıntı olmadı. Bence gerekli bi aşı hiç düşünmeden yaptırmalisiniz.
Zinnetnur nimetbilsel biz aşı olmaya 10 gün kala rota olduk hastanede yattı bebeğim 5 gün bence gerekli
Secillllyrn Ben ilk dozu yaptırdım ikinci dozu yaptirmadan rotaya yakalandik . Ayakta çok rahat atlattı ateş ishal bile olmadı bu da ilk doz sayesinde dedi doktor . İkinci dozu da zamanı gelince yaptırdik . İyiki ilk dozu yaptırdım ki ayakta atlattı diyoruz
mrvbcr0 nimetbilsel Biz yaptırdık kızıma bence imkanı olan herkesin de yaptırması gerekiyor. Ülkemize artık her yerden insan mülteci geliyor her türlü hastalık çıkıyor.
Zinnetnur nimetbilsel ha ama şöyle de bir durum var bebeğimin cildi atopik çıktı yani alerjiye yatkın bir bebek olduğu için doktorumuz sonra dan aşı olmadığı iyi oldu alerjik bi bebek dedi yani doğal yoldan bağışıklık kazandı ama kesinlikle yaptıracaktım olmasaydı çünkü aşırı zor bir süreç hastanede sadece serumla beslendi 5 gün ve o günden sonra memeyi bıraktı emmedi
bizdejantikizlardik nimetbilsel Dün yatırdık, doktor yaparken hastane rotalı çocuklarla dolu şuanda dedi 😏