themommyy nimetbilsel bizimde zamanımız geldi ben aşıyı eczaneye sipariş verdım yarın yaptıracağım bir zararı olcağını sanmıyorum bence butceniz varsa yaptırın
hellotubb nimetbilsel ben ilk çocuğuma yaptırmıştım çok şükür ki gerçekten bizi korudu şimdiye kadar hiç rotaya yakalanmadık ve ishal tarzı olmadık 🙏🏻 şimdi de küçük oğluma yapıldı geçen 2. Dozumuzu olduk , ben çok çok memnunum , doktorumuzda hep öneriyor
Benibenibihterini nimetbilsel Kesinlikle yaptırın. Arkadaşım gerek görmedi ama kızı rota virüsten 9 gün hastanede yatti. Allah korusun bebeklerde kötü sonuçları olabiliyor. Ben ogluma rotayı da menenjit aşılarını da yaptırdım. İkisi de kötü hastaliklar. İmkanınız varsa ihmal etmeyin.
Ssude nimetbilsel ben tabi kimde yaptırdım. Eltim yaptırmamış oğluna zamanında günlerce hastanede yattılar.
nimetbilsel themommyy bütçeden yana problem yokda bazıları çok gerek olmadıgını söylüyorlar fikir almak istedim buraya yazıp yaptıracak olan veya yaptıranlardan
bircemoms nimetbilsel gereksiz olsa aşı takviminden kaldırırlardı ileride setehat ederken eksik aşılar bebek için problem oluşturabilir bence yaptırın
Zinnetnur nimetbilsel ha ama şöyle de bir durum var bebeğimin cildi atopik çıktı yani alerjiye yatkın bir bebek olduğu için doktorumuz sonra dan aşı olmadığı iyi oldu alerjik bi bebek dedi yani doğal yoldan bağışıklık kazandı ama kesinlikle yaptıracaktım olmasaydı çünkü aşırı zor bir süreç hastanede sadece serumla beslendi 5 gün ve o günden sonra memeyi bıraktı emmedi
bizdejantikizlardik nimetbilsel Dün yatırdık, doktor yaparken hastane rotalı çocuklarla dolu şuanda dedi 😏
nimetbilsel hellotubb öylemi maşallah çok sevindim birşey olamamasına rabbim hepsini korusun🫶🏻teşekkür ediyorum ayrıyetten cevabın için
hellotubb nimetbilsel amin hepimizin çocuğunu korusun inşallah rabbim 🙏🏻 rica ederim ne demek doktorunuz en iyisini bilir yine de , yaptırırsanız da doktorunuz yapsın en sağlıklısı olur , iyi günler🌹🌸🙂
Cemre_61 nimetbilsel ben oğluma rota aşısı yaptırdım ve maalesef rotaya yakalandı ve tam 5 gün hastanede yattık ben yine de yapılması gerektiğini düşünüyorum yaptırmasaydım belki 5 günde iyileşemeyecekti
Havva97 nimetbilsel rota çok önemli bi hastalık yani yakalanan bebeklerde aşırı ateş ishal oluyor faydası çok fazla kesinlikle yaptırın tabi sizin tercihiniz ben yaptırdım 2 doz. Eğer yaptırdıktan sonra yakalanırsa bile çok hafif atlatıyormuş çocuklar.
lohusaserbeti Neden gerek olmasınki hastalığa yakalanıp hastanelerde sürünmeyi tercih etmem açıkçası ben 2 doz yaptırdım 2 ve 4.aylarda
lohusaserbeti nimetbilsel rota olup hastanede yatarsak ben çok vicdan azabı çekerim kendimi suçlarım o yüzden bu riski göze alamadım
tugbasari nimetbilsel ben iki tozunu da yaptırdım. Bence yaptırın çok faydası oluyor. Benim arkadaşım yaptırmamış oğluna çok ağır bir hastalık geçirmiş ve doktor rotavirüsü aşısı vurulmadığından dolayı bu şekilde hasta olduğunu söylemiş. Ağır kusma, ishale karşı koruyan bir aşı
Blackandwhite nimetbilsel yaptırdım bence kesinlikle yaptırın. Aşıdan ötürü kızım huysuzdu ateş yaptı 38 falan o sırada da bebeklerimizin ayları aynı olan arkadaşınla konuşuyordum o da virüsten dolayı hastahanede yatıyordu. Korkutmak istemem ama ölüm oranı da yüksek bi virüs. Bence kesinlikle yaptırın