uykucux leke mi acaba oğlumda doğumdan sonra hastanede vs bi leke yoktu eve geldik bi kac gün sonra pipisinin altında kirmızi bozuk para kadar büyüklükte bi leke oluşmuştu doktora gösterdik hemanjiom mi ne demişti dogum lekesi gibi dedi doğumda yoktu sonradan oluştu demistim olabiliyor demisti cocuk büyüdükçe kücülüp kaybolur demişti oğlum şuan 5 yaşinda 3 bucuk yaşindan sonra kaybolmuştu bembeyaz ten rengine dönmüştü sizinde muhtemelen öyle bisi oluştu