Artık çok zor gelmeye başladı her ay kazancimizin büyük bir kısmını barinabilmek için başkasına vermek.
3 ayda bir zam yapa yapa 2bin liradan 9 bin 500 liraya kadar yükseldi kira. Ev sahibine kalsa, pazarlık etmesek 13-14 bin lira bile olurdu. Oturduğu yerden topluyor parayı,bir sürü kiracısı var. Biz de üstümüz laf ettiğinde aman işimizden olmayalım, düzenimiz bozulmasın, kiramiz aksamasin diye her şeyi sineye çekiyoruz. Hayat çok yorucu oldu. Dinlenip bir köşeden izlemeye izin dahi yok. Izlersek ay sonunu getiremeyiz… bir tane 1+1 ev alıp kira ödemeden yaşasak ne güzel olurdu ya da istanbuldan ayrılıp memlekete dönsek…