citlembik2905 Merhaba kızlar. Oğlum 2 ay önce falan sünnet oldu kontrolleri yapıldı bir sorun yoktu. Ama dikkatimi şu çekti ki dikis yerleri hâlâ şiş abartılı olmasa da. Normal bir durum mu bu acaba
Anatotales citlembik2905 evet evet ödem dedi doktorumuz. Zamanla geçecek ama hemen değil aceleci olup panik olma demişti şimdi baya indi bizim 5 aydır
Doga80 citlembik2905 bizimde tam 2 ay oldu, dikiş yerleri kabartili gibi duruyordu, fotoğrafını çekip doktora göndermiştim bu şişlik normal mi diye, o da ilk sene içerisinde böyle ödem olabiliyor zamanla inicek demişti
-Kuzika- citlembik2905 bizimde 2 bucuk ay once sünnet oldu ve hafif şişlik var arabara kizariklikta oluyor normalmis