Bebeğim 3 aylık uykusunda ağlıyor
Normalde olmazdı. Bugün dışarı cıkarttım. üşüttü mü acaba diyorum. Ateşi normal. Bir yeri mi ağrıyor acaba ? Buzluga süt atıyorum günlük 100 ml. Uykuya direndi diye onu da içirdim. İçer içmez yeşil sümüksü kaka da geldi ama cok az. Ya üşüttü ya da süt fazla geldi emin olamadım. Ya da 3 ayın olayı mı bu rüya mı görüyor? Gülmesine alıskınım ama böyle baya baya ağlaması içimi parçaladı biraz açıkçası. Sıcak su torbası yapıp ayaklarına mı koysam napsam ? Sizin bebeler de yapıyor mu böyle ağlama işini ?