bkseda Kızlar 4. Ayda bebegin kac gr alması gerekiyor, ve sizlerinki kac kilo aldı boyu kac cm cinsiyette belirtin lütfen kiz erkek değişiyor ya ondan
esmayldrm bkseda kizim 6 kasm da a dgdu. 3900 kilo. Suan 6300 . Az alms bu ay mamaya başladık. Boyu 67 cm. Atak var zor gecio emmiyo
aysegul_my bkseda 7 kasımda doğdu kızım bugün 4 aylık kontrölde 67 cm boyu kilosuda 7.700 cıkti mama kullaniyor beni 2 bucuk aylikken emmeyi bıraktı
1bebe1kedi bkseda 1 Kasım’da prematüre olarak 45 cm 2160 Gr doğdu daha sonra 1940 grama düştü. 29 Şubat’ta ölçüm yapıldı 6150 Gr 64 cm
atesarp bkseda 1 kasım da doğdu oğlum 2900 hastane çikisi 2700 oldu suan 4 ay 7 günlük 7750 kilosu boyu da 67 cm
arven52 Bebişim 1 kasım doğumlu cinsiyeti kız şuan 5900 kg boyunda 60 cm, doğduğunda 2950 kg 48 cm di
bkseda @atesarp bizimde 1 Kasım doğdu kızım 2870 di çıkarken 2500le çıktık hastaneden şuan 6400 66 cm gayet güzel dediler ilerlemesine çok kilo kaybetmişti ilk dogdugunda
bkseda @Ssude bizimde tam tersi memeye yapıştı resmen sürekli emmek istiyor 4 ay 7 gunluk 6400 66 cm çıktı kilosuna zayıf doğmuştu gayet iyi dendi inşallah bırakmaz emmeyi bebeğiniz bizim ataklar çok sık olmuyor Bi uykuya geçişte zorlanıyoruz ama ben daha çok 3 buçuk aylıkken uykuda zorluk çektim