11 aylık bebeğim sürekli emmek istiyor eskisi kadar ek gıda almıyor zaten emerek uyuyordu şimdi artık bazen bir buçuk saat emzirdiğim oluyor bir türlü uykuya dalmadığı için. Tam uyuyor ben çekilince bi daha uyanıyor. Artık çok yoruldum. Benim gibi olanlar var mı ?