Walla ohhhhh😁
Geçen yaz başlamıstım o dönem 2 yaşındaydı
Kaka çiş çok güzel öğrendi hemen adapte oldu
Ama sonradan ne olduysa çişte sıkıntı cıktı.
Kakayı söyler ama çiş söylemez
Altına yapar rahatsız olmaz
3 yaşına girmesine 3 ay var
4 gündür çiş kaka var mı diye sormuyorum kendisi gidiyor 🤩
Sanırım bu iş tamam
Tek sorunumuz var :)
Çişede kakayada kaka diyor🤦♀️ Neyse sağlık olsun yapsın da 😂
Şimdi küçüğüm var 2 ay sonra 1 yasında olacak.
O cok akıllı bir bıdık 😁
En azından kaka olayını onada erkenden öğreteceğim