Bebeklerin kemikleri daha esnek. Rabbim ne güzel yaratmış. Korktuğu için de bu kadar çok ağlıyor. Benim bebeğim de öyle bi düşmüştü. Cidden insan kahroluyor. Şiddetli düşmediyse, baygınlık-kusma-gözde kayma yoksa bir şey olmaz inşallah. Epilepsi filan korkutmuşlar sizi. Her düşen bebekte olsaydı hepsinde olurdu
Zeka geriliği öyle olmaz diye biliyorum. Benim amcam 3.kattan düşmüş düşünün yani bir şey olmamış