Meryodnc prenses03 bana doktorum oyle demişti en fazla 3 gun kullanılması gerektiğini söylemişti bende hep oyle spreyi sadce 3 gun kullanıyorum
kubra3796 prenses03 aynısı bizim başımızda şu an doktorumuz serum fizyolojik verdi ben burnuna 2 ml 2 ml sıkıyorum sonra aspiratörle çekiyorum balgam var çünkü bizde mecbur boşaltmak zorundayım mevsimselmiş genelde bu aylarda bebeklerde oluyormuş