Her gün saat 9-10 gibi başlayıp 1-2 bazen 3 e kadar sürekli ağlıyor. O saatlerde acıkırsa beni emmeyi bile reddediyor bazen ayakta emzirebiliyorum bazen onu bile istemiyor. O saat gelene kadar ne yaparsam yapayım sakinleştirip uyutamadım 1 buçuk aylık şu an. Kolik oluyor herhalde ama bunu yaşayan var mı nasıl baş ediyorsunuz ? Neden böyle oluyor acaba 🫠