5 buçuk aylık kızım 3 gündür hafif denebilicek şekilde rahatsız. Burun tıkanıklığı var ama sürekli açıyorum hatta bulunduğu ortama soğan da koydum burdan aldığım tavsiyelerle. Kendimi de koruyorum elimden geldiğince. Yalnız bu gün geniz akıntısı diye tahmin ettiğim, burunda hırıltı başladı. Şiddetli olmasa da ara ara öksürme ihtiyacı da hissediyor. Daha önce doktoru ventolin ve serumu yarım yarım karıştırıp verdirtmişti günde 2 kere. Yine aynısını yapsam sizce hafifler mi bu hırıltı? Ulaşamıyorum doktoruna ve asistanına, ne yapıcağımı bilemedim. İlerlemesinden endişeleniyorum.