Bebeğim henüz 3 günlük sezeryan doğum yaptım ilk gün sütüm gelmedi çok azdı mama vermek zorunda kaldık 2.ci günde agladı açlıktan mama vermeye devam ettik emzirdim her istediğinde saatlerce memede tuttum silikon uç takarak meme ucum çıktı yine silikonsuzda tuttu doymadı mama ile beslenmesini tamamlayıp öyle uyuyordu emzirip mama ile uyuttuğumda sütümü çoğaltmak için sağmayada başladım sağdığım sütüde içti ama mememi ağzına verdiğimde yanarak acımaya basladı memem pompada sagarken acimiyor bebeğim aldiğinda dişlerimi sikiyorum dayanamiyorum çok acıyor internette mastit diyor ama memem sert degil ne yapmaliyim lutfen yardim edin piskolojjmde iyi degil yolunda gitmiyor hiçbirsey