Aseldurumom_ oğlum 3,5 aylıkken yapmıştık uçakla yolculuk, sanıldığı gibi zorlu bir şey değil bence. Emzik kullanıyorsa eğer uçağın kalkış ve iniş sırasında emzik verebilirsiniz basınçtan etkilenmez, emiyorsa emziredebilirsiniz oda basınçtan etkilenmemesini sağlar