Enise0505 ben şahsım adına hiç birini samimi bulmadığım için takip etmiyorum bu yüzden önerdikleri kremi vs de almıyorum.
Çocuklara hediye almak, bir çocuk sevindirmek ayrı ve çok güzel bir şey ama şimdilerde pazarlanmaya çalışılan onca ürün ayrı… satmaya çalıştıkları onca süs püs olmadan, ailece, sevgi ve huzur ile yapılan bir iftar yemeği, buna eşlik eden sohbetimiz ile de bence pekala çocuklara sevdirebiliriz. bunlar benim fikrim tabi yanlış anlamayın. Hevesinizi kırmak istemem😊