alpsmother_ Kızlar ya daha 4 ay oldu alalı dikey süpürgem çalışırken kendi kendine duruyor sürekli şarjını da tam dolduruyorum Vestel marka var mı başına böyle bir şey gelen ya da neden olur bilen var mı
alpsmother_ sahrabalam2 evet benim salaklıgım zaten orası ayrı saçmalık fiyatı uygundu trendyoldan bakıyordum bir de yorumlar da baya iyiydi ama niye riske attıysam