kendicocugunungelisimcisi 32 aylık kızım için bazalı yatak almak istiyorum daha doğrusu kendi gençlik bazamı alacağım evden. 90*190 ölçüsünde. Rahat eder mi? Kenarına korumalık da alırım diye düşünüyorum. Bu yaşta baza kullanan anneler var mı aramızda?
Lolik kendicocugunungelisimcisi biz oğluma 120*200 aldık 1.5 kişilik yani uzuuun zaman kullanırız diye😄 iyi ki de öyle almışız diyorum biz bile yatıyoruz
lceLady kendicocugunungelisimcisi Evet benım cocuklara hep baza alıyoruz Ayaklarını çıkarın alçak oluyor montesorri gibi Düşse bile tehlike arz etmez
Gizemlibirisi Benim kızım beş yaşına girdi.gecen sene aldık bazali yatak.olcusu 190*90 di sanırım.tek kişilik yataktan büyük.ben yanına yatıyorum masal falan okuyorum.cok şükür düşmedi ama ben minder seriyorum yinede yere.cok rahat
kendicocugunungelisimcisi Gizemlibirisi çok teşekkür ediyorum.bence de rahat yatar diye düşünüyorum.şu an beşikte yatıyor bazalı yatak ona bayağı iyi gelir.
Gizemlibirisi kendicocugunungelisimcisi evet bizimkide dört yaşına kadar beşiğinde yattı.kardesi olunca baza aldık.zaten bir yasindan beri odası ayrıydı o yüzden zorluk çekmedi.ikimizde sigiyoruz yatağına.bazen babasıyla uyumaya gidiyo bazen benimle.sonra kalkiyoruz
kendicocugunungelisimcisi Lolik ilkten o ölçüde almayı düşündüm ama sonra evde var zaten bir daha masraf olmasın dedim hem odasında koltuk da var kitap okumak için iyi oluyor diye kaldırmıyorum koltuğu o yüzden 90 cm eninde yatak daha rahat sığar öbürü çok kapatır diye endişe ettim
Lolik kendicocugunungelisimcisi yok varsa yenisini almayın zaten, büyük yatak iyi diye yazdım çocuk yatağından ziyade normal baza almak daha mantıklı ve kullanışlı yani
kendicocugunungelisimcisi lceLady ayakları kısa hatta çok fark edecek bir yüksekliği olmuyor çıkarınca yere bitişik olursa temizliğim zor olur. Bazaya geçiş yapacağım öyleyse ben de.
kendicocugunungelisimcisi Lolik şu sıralar hep 120 cm’lik olanı duyunca dar gelir mi diye tereddüt ettim ama sonuçta koskoca kızken yattım o yatakta çocuğum mu yatamayacak dedim. 60 cm’lik yataktan sonra 90 cm ona bayağı geniş gelir 😂