Benim bebeğimde 2 aylık yeri geliyor 5 gün büyük abdestini yapmıyor ama alttan gazını cikartiyor doktor doktor gezdim eğer alttan gazı cikiyorsa hiç bır sıkıntı yoktur dediler fitil kullandım kullandıktan yarimsaat sonra 3 bez dolusu yaptım desem az kalır 😅