1prenses1prens_ Erkek bebekler genelde bahsettiğiniz gibi oluyor acele etmeyin derim. benim de kızım 18 aylık hani derler ya TV çok izlerse konuşmaz asla inanmıyorum çünkü 13 aylıkken istiyom, korkuyomm, korktum demeye başladı şimdi de dede, anne, attı, gitti, bitti, korktum, düştüm, acıdı, istiyorum gibi kelimeleri söylüyor ama baba demiyor çok da bakıyor bebek şarkılarını izliyor kumandayı veya telefonu verip aç aç diyor