Bugün kızım da kıl kurdu gördüm kakasında doktor kontil şurup verdi ev hijyenine çok dikkat ediyorum her gün tuvaletler yıkanır ev süpürülüp toz alınır aslında neden oldu anlamadım ama bebekler de başına gelip aynı durumu yaşayan varsa yazabilir mi ne gibi önlem aldınız neler kullandınız geçmesi için