Usnac1995
7 aylık ayırmıstım
Aslında düzenli uyku saatleri olursa yatış kalkışlarıda düzenli oluyor
Uyandıgı zaman kendisi yanıma gelir emzirir odasına geri götürürdüm
15 aylık emzirmeyi kesmiştim
Emzirmeyi kesince veya gece beslenmesini gece uyanmaları nerdeyse sıfıra iniyor
Cocuk dogunca illa ki deliksiz uyku düzeni anneninde olmuyor
Üzeri açıkmı aman bişey oldumu diye bakarız. Yada ben böyleyim şahsen
Ee sonra tuvalet egitimi baslıyor. Birde onun için bekliyoruz
9,5’ta uyur 11,5 tuvalete kaldırırım
Gece 2,5 1 kez uyanır şaşmaz