Buse34 Bitmek bilmeyen hırıltı kullanılan tonla ilaç, 3 gün sonra yine aynı. Bir dünya balgam çıkıyor sürekli temizliyorum burnunu hava vs veriyorum ama yok yok yine hırıltı yine hırıltı çözüm olan yazsın lütfen ne yapmalıyım artık
Lilaliya Buse34 hava nemlendirici içine vick köyüm burnuna azcik ayak altlarına sırtına ve göğsüne viks sürün ama bebekler için var onunla yetişkini olanı karistirin çok iyi gelir nefesini açıyor kesinlikle deneyin ben hep öyle yaparım gece bile rahat uyur
Lilaliya Buse34 balgam içinde GrinTuss diye ilc vaar onu alın kullanır onerimdir çok etkili öksürük içinde iyi
Buse34 Mukaddes_5 evet götürdük ciğerilini çektiler zatürre başlangıcı dedi antibiyotik şurup ve iğne kullandı, 1 hafta sonra gittik balgam yok ses te yok dedi gönderdi ama 2-3 gün sonra yine balgam oldu anlamıyorum ya valla
Buse34 22 derece buhar mak açık nemi sabitliyorum o dereceye gelince otamatik duruyor kalın giydirmiyorum zıbın ve uyku tulumu
bayanukuslu Buse34 canım yıkama şişeleri var deniz tuzu tozuyla beraber satılıyor. İçme suyunu koyuyosun içine o tozu koyuyosun burnunu temizliyor. Bebişin kaç aylık bilmiyorum. Bi eczacına danış istersen. Kızım hasta olduğunda onunla yıkamıştım burnunu çok çabuk toparlıyor ama yapması zor oluyo izin vermiyorlar
Buse34 bayanukuslu 19 aylık canım, sürekli serumla temizliyorum onuda denerim bi valla yıldım artık ya bitmiyor
bayanukuslu Buse34 şükür kuzum. Allah beterinden korusun. İsyan etme. Evet çok zor biliyorum farkındayım sabır geçicek. Benim kızım da 16 aylık eczacımız önerdi onun üzerine aldık. Çok tıkandığında yıkadım hep. İlk gün günde 3 kere yaptım sonra 2 gün 2 kere. Sonra gece yatmadan önce temizledim. Bizimkisi gripti. Baya baya açmıştı o çıkan sümüğü görünce zaten şaşırmıştım. Boğazını falan da rahatlatmıştı o su.
Buse34 bayanukuslu çok şükür yinede kuzum Allah beterini vermesin geçici şeyler bunlar ama o rahatsız olunca bende dayanamıyorum :(